T3 Portal je kompanijski intranet portal koji služi za brže i bolje informisanje zaposlenih unutar kompanije, kao i za laku dostupnost servisa sa interneta.
T3 Inventory Aplikacija za vođenje precizne evidencije IT opreme, kao i svih drugih vrsta oprema koje zahtevaju izdavanje, razduživanje, rashodovanje, servisiranje i popis.
T3 Helpdesk je WEB aplikacija za prijavu problema/zahteva i praćenje njihovog rešavanja, koja će poboljšati efikasnost i doneti veću produktivnost u radu svake kompanije.
Web aplikacija koja služi za upload i download dokumentacije raznih formata, ograničen pregled dokumentacije prema definisanim security pravilima, sa mogućnošću kreiranja virtuelnih soba i sistemom za administraciju prava po više nivoa.
T3 Calendar je Aplikacija za organizaciju vremena zaposlenih i upravljanje svim vrstama odsustva u vašoj kompaniji.
Web aplikacija, koja dolazi kao deo T3B paketa (PHP, MySql) i koja radi ocenjivanje zaposlenih na osnovu raznih merila koja se mogu beležiti i pratiti u jednoj kompaniji. Nadogradiv alat, potreban i firmama i zaposlenima.