Tim T3soft programera i inženjera se brzo prilagođava svakoj situaciji. Implementacija našeg softvera je brza i što je najvažnije, nema dodatnih troškova poput baze, licence za server i slično. Uz softver dobijate besplatnu tromesečnu podršku, a nakon toga Vam možemo ponuditi održavanje u kombinaciji sa tehničkom podrškom. Sama aplikacija može služiti za evidenciju i praćenje kretanja bilo koje vrste opreme ili uređaja. Korisnik može samostalno kreirati svoju bazu tipova uređaja, brendova, modela, kao i svojstva koje želi da unosi. T3 Inventory je deo modularnog sistema T3B i sa njim ukoliko korisnik želi mogu da dođu integrisane aplikacije T3 Portal, T3 Helpdesk, T3 One Space i T3 Kalendar. Aplikacija dolazi u petojezičnoj varijanti.
Funkcionalnosti aplikacije su:
• Unos i upravljanje šifarnicima uređaja (vrsta, proizvođač, model, svojstva)
• Unos uređaja u sistem, sa pratećim detaljima, integracija sa barkod skenerom
• Zaduživanje zaposlenog sa izdavanjem reversa
• Zamena uređaja
• Prebacivanje uređaja sa jednog zaposlenog na drugog
• Prebacivanje uređaja sa jedne organizacione jedinice na drugu
• Slanje uređaja na servis
• Rashod uređaja
• Poklanjanje uređaja (donacije)
• Popis uz integraciju sa PDA uređajem. Štampanje evidencionih etiketa
• Integracija sa kadrovskom evidencijom u Portalu (automatsko generisanje zahteva za razduživanje)
• Evidencija korisničkih prava zaposlenih u aplikacijama kompanije
• Pregledi, pretrage i izveštaji (eksporti u pdf i excel)
• Administracija korisničkih naloga
Probajte aplikaciju : http://t3bdemo.t3soft.net/