Aplikacija je namenjena upravnicima, stambenim zajednicama, ali i
firmama koje za zgrade izvode razne radove na mesečnom nivou (čišćenje,
održavanje ...).
Trenutne funkcionalnosti aplikacije su :
- definisanje
zgrade kao pravnog lica sa potrebnim podacima, kao i odabirom banke (OTP,
Komercijalna, Eurobanka i Intesa),
- evidencija
stanova sa pratećim parametrima,
- definisanje
stavki na računu (za svaku zgradu posebno), mogućnost definisanja stavke sa
naplatom p o kvadratnom metru,
- generisanje dinamičkih mesečnih računa za stanare prema unapred definisanom obrascu, na osnovu
definisanih stavki računa i podataka
- o zgradi, (PDF, štampa računa),
- importovanje
izvoda poslovnih banaka, mogućnost importa izvoda više
banaka za jednu zgradu, rešavanje spornih uplata (nepostojanje veze poziva na
broj sa upisanim pozivom na računu), registrovanje uplata zakupaca,
- registracija
firmi sa kojima zgrada radi (dobavljači, zakupci), vođenje
evidencije troškova (ulazni računi, banka, gotovina)
- filtriranje
uplata po stanu i datumskom periodu,
- dashboard sa jasnim pregledom svih bitnih podataka (procenat naplate,
fakturisano, uplaćeno, top lista dužnika, top lista pretplatnika),
- generisanje
izveštaja o dugovanjima sa podacima o zaduženosti, uplaćenom novc, kao i
trenutnom dugu,
- postavljanje
početnog stanja pre početka rada aplikacije
(postojeća dugovanja ili pretplate).
Buduće funkcionalnosti : generisanje
faktura za zakupce, povezivanje sa izvodima, evidencija dugovanja
- generisanje
pregleda i opomena za stanare
- novi
izveštaji koji bi se izvršavali nad postojećim podacima (stanje račune, razni
pregledi)
- generisanje
stavki na računu zasebno za jedan ili više stanova.
Prednosti u odnosu na Infostan:
- puna
kontrola naplate, brže dolaženje do potrebne informacije,
- manja
cena za korišćenje softvera (nema provizije kao u Infostanu),
- jednostavno
pokretanje sistema i nepostojanje papirologije kao u slučaju Infostana,
- mogućnost
lakog dodavanja stavki na račun, kao npr. čišćenja (nije moguće u Infostanu),
dodatnih troškova,
- mogućnost
evidencije ulaznih faktura i izdavanja faktura, kao i praćenja naplate istih,
- jedan
upravnik može više zgrada voditi u aplikaciji,
- mogućnost postavljanja obaveštenja na računima.