Prilikom izrade svakog projekta ceo naš tim je od početka, zajedno sa klijentom, aktivno uključen u planiranje i osmišljavanje najboljeg mogućeg rešenja kako u funkcionalnom tako i u estetskom smislu.

Vrlo bitna činjenica za mnoge naše postojeće klijente je to što nudimo kompletnu uslugu. To praktično znači da ne morate lutati od jedne web dizajn firme do druge da biste dobili potpuno kvalitetan krajnji rezultat. Mi ćemo se pobrinuti za sve, od logo dizajna preko web dizajna i programiranja sajta pa do hostinga, pozicioniranja na pretraživačima i održavanja.

Sistem za upravljanje sadržajem (CMS-Content Management System) je rešenje koje omogućava skup procedura koje se koriste za upravljanjem podacima i njihovom obradom. CMS omogućava lako samostalno ažuriranje sadržaja (izmene postojećeg i unos novog teksta, postavljanje i menjanje fotografija, videa i drugih vizuelnih komponenti, dodavanje i brisanje stranica…) i zato se najčešće koristi za izradu sajtova koji zahtevaju česte izmene.

SEO je skraćenica od Search Engine Optimization (eng. optimizacija za pretraživače). To je skup tehnika internet marketinga čiji je cilj povećanje prometa (broja poseta) određenog web sadržaja, kao i povećanje kvaliteta samog prometa.

Sadržaj i metapodaci se optimizuju kako bismo preko rezultata pretraživanja na najvećim svetskim internet pretraživačima privukli korisnike koji su zainteresirani upravo za naš web sadržaj.

Polazeći od toga da na internetu egzistiraju milijarde web stranica s najraznovrsnijim sadržajem, odmah se upitamo: A kako će neko pronaći baš moju web stranicu?

Ovde odmah treba napomenuti da sama optimizacija sadržaja za pretraživače ne znači nužno i dobru poziciju na vrhu rezultata pretraživanja. Tehnike pozicioniranja web sadržaja u rezultatima pretraživača zasebna su tema a optimizacija sadržaja nužan preduslov za dobro pozicioniranje.

Optimizacija sadržaja za pretraživače sastoji se od:

Organizacije strukture sadržaja koja uključuje postavljanje hijerarhije stranica, URL-ova i njihovih međusobnih veza.
Analize sadržaja, ključnih reči i fraza za koje želimo da optimizujemo web stranice kao i eventualnog razmeštanja sadržaja unutar samih stranica
Uklanjanja nepotrebnog sadržaja
HTML obrade sadržaja u smislu postavljanja tagova za naslove (H1, H2…), paragrafe, naglašene delove teksta i slično.

Postavljanja metapodataka stranice. Metapodaci su dodatni podaci o svakoj web stranici koji su prvenstveno namenjeni računarskoj obradi. Upravo usklađivanjem reči u sadržaju weba vidljivom ljudima i metapodacima za računare, vršimo optimizaciju sadržaja za pretraživače. Kombinacijom sadržaja i metapodataka kao što su Title, Keywords i Description, možemo kroz rezultate pretraživanja “usmeriti” korisnike koji na internetu traže upravo naše ključne reči i fraze direktno na naše web stranice.
Za dobro pozicioniranje na pretraživačima potrebno je određeno vreme, od nekoliko nedelja, nekoliko meseci pa i do godine dana, zavisno od starosti domena, frekvenciji ažuriranja sadržaja, ključnim rečima i frazama za koje se obavlja optimizacija i raznim drugim faktorima.

Za više informacija posetite naš specijalizovan sajt www.t3host.net