Tim servisera i sistem administratora stoji Vam na raspolaganju za pomoć u održavanju IT opreme i sistema. Izaberite koji način održavanja najviše odgovara Vašem poslovanju:
Opcija I – održavanje opreme na mesečnom nivou po godišnjem ugovoru.
Ovaj koncept održavanja obuhvata određen broj sati nedeljno, u određenom broju dolazaka, boravak servisera kod klijenta i izvršenje usluge koja podrazumeva:
* intervju zaposlenih sa ciljem popisivanja primedbi
* petnaestodnevno skeniranje diskova i defragmentaciju
* nedeljno čišćenje nepotrebnih sadržaja diskova
* redovne softverske preglede stanja računara
* redovan update antivirus softvera
* održavanje mail servera
* popravku, odnosno zamenu neispravnih delova
* konsultantske usluge servisera
* povezivanje i instalacija novonabavljene opreme
* mesečni izveštaj o aktivnostima održavanja i preporukama za unapređenje stanja računarskog sistema.
Na ovaj način svojoj kompaniji obezbeđujete:
* permanentno održavanje sistema
* preventivno i sistematsko održavanje
* unapređenje računarskog sistema
* popust do 30% na zvaničan cenovnik usluga po zahtevu (pozivu)
* popust od 5% na cene iz zvaničnog cenovnika za nabavku rezervnih delova.
Opcija II – održavanje opreme i softvera po pozivu.
Ovaj koncept održavanja obuhvata dolazak servisera po pozivu, ad hoc. Naplaćuje se dolazak servisera i svaki započet sat rada, po zvaničnom cenovniku.

Cena mesečnog IT održavanja je od 50€. Pozovite nas na 011/6556328 i 011/6556329 ili nam pošaljite mail na sales@t3soft.net da uradimo besplatnu analizu i konsolidaciju sistema i zajedno procenimo koji paket bi najviše odgovarao Vašim potrebama.